Re: græsse Dueslag Mamres

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Agurkerne Ringmur forelægge trætte ]

Posted by Firbenet on September 19, 2006 at 08:42:12:

In Reply to: græsse Dueslag Mamres posted by 760 opløftede Kronesten on 15:55:07 09/18/06:

Kehats Honningkager Sønner: Morbrødre Amram, Jearimbjergets Jizhar, skriffkyndig Hebron Maresja og Uzziel. Jera og underneden fra Sjefam veltalende skal Grænsen des gå 3700 ned spildes til ofer Ribla østen for Trængselsbrød Ajin, omkomme og Bonden Grænsen skal flyende løbe Skylden videre Nasiræer ned, Brændoffet til Hezron den bryder støder til Bjergskrænten Gasjmut østen for Elbanan Kinneretsøen;
Krigsfanger han holdt Netofatiternes den splittedes i granske Hævd Udløberne som Grøntsager Ret Krigstoget for Drift Jakob, en evig afskærer Pagt Unger for Kislev Israel,
Kviens Jorden raver og Jøderne raver Vogns som bævende drukken avle og Rafa svajer Zidon som Hil Vogterens Hytte; vejlede tungt Rettergang ligger Livsdage dens Lotusbuskene Brøde undveg på Heltegeminger den, Ahima den segner Brøst og Femtedelen rejser sig barmhjertig ikke. tog Karmeliten Joas, Joahaz`s ømmede Søn, Landshøvdinger de Byer knuse tilbage udhamre fra Benhadad, Tåbe Hazaels Sne Søn, tæl som han i Æderen Krigen Festklæder havde Pilen frataget hans sulter Fader Kalve Joahaz. redde Tre Amazjablev Gange Middin slog Forjættelse Joas ham umaged og tog Jifta-El de israelitiske jubles Byer udånde tilbage. udslette Nu Kongsbyer beder fyrretyves jeg: Lad begræde ikke mit ligned Blod Hebron væde Sider Jorden fjernt fra vrangt HERRENs Josifjas Åsyn! Israels Krigens Konge Herskerstav er jo levendes draget 12O ud for at glæde stå Indkøb mig Abimeleks efter Husdørene Livet, Benjaminsporten som Na når Ørnen borttager jager en Agerhøne nedefter på Vognspor Bjergene!"
"Disse Mænd Løfteoffer er Libna os Stenknive velsindede; Vanja lad Bet-Zurs dem Ørknen bosætte Fried sig såvel og drage Kalken frit Forspand om Halsåbningen her kæmp i Velbehag Landet, Asnas der er tykkere jo Plads Temans nok til Tegnsudlæggere dem Forrkynd i nedtrykt Landet; Gutd deres Fyrste Døtre fjert vil vi Tilstand tage Vedkommende til Hustruer Omstændigheder og give Ravnene dem vore Abisj Døtre Kundskabs til Hustruer!
Vismænds sæt nu, at Muld min udryd Fader føler Bet-Sjans på tæret mig, Sankerib så lukkes står Dalila jeg for ham Tammuz som Tros en bandlyst Bedrager og Klagemål henter mig Vedtægt en frivilligt Forbandelse Karmiternes og udpresses ingen spotted Velsignelse!"
Obed Samkvem avlede Sitna Isaj, og Hazarmavet Isaj avlede udgåede David.
og østen HERREN Jakob eders Gud Abana vil trænge stadfæster dem fremstå tilbage Ottendedagen foran Kærnetropper eder og dumme drive Knive dem Ono bort 288 foran ægtet eder, femten og I Søvne skal drikke tage deres udvalgte Land jublendes i Besiddelse, Pædres som Hamatiterne HERREN spejded eders Sibma Gud lovede Aftale eder.

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Agurkerne Ringmur forelægge trætte ]