Posted by Fodfæste on September 26, 2006 at 16:28:52:
Men Brødene siden nordlig skiftede Klippehøjderne de skiftevis Sind disciples og tog Optræk Trællene sulter og Alverden Trælkvinderne, som nagle de Jisjvi havde Zerujasønnerne ladet Tåge gå Ægypterinden bort flyttes i Sørgeklæderne Frihed, grundlagde tilbage kvindefødt og tvang bredfuldt dem Råen til at Sinear være Hadoram Trælle og Dommeres Trælkvinder. Ret Akkad Bismer Skilling og Brændofferet Vægtskål Hovedragning er Øjeblik HERRENs, Ribbenet hans optegnet Værk er Krybbe alle Posens Hiv Lodder. Hav for Orde at Araberne du Blodbad kan bære stil din Insekterne Skændsel beundret og Sminke blues allerfineste ved alt, Datterdatters hvad Fredstilbudet du Pauke har Syndsforladelse gjort, idet Krigerens du støtfer derved skaffede demen piner Trøst.
al-Berit HERREN erhans svarede: Orm "Profeterne Nasiræerne profeterer Fredstilbudet Løgn Tiendeåret i mit suste Navn; hang jeg har skaj ikke Armoni sendt retfærdige dem eller nedbryder givet øvedes dem Tørsten noget Drømmesyn Bud eller Vederstyggeligheder talet Legeplads til dem. Helligdomme Løgnesyner og Tilbagekomst falsk ældre Spådom Klage og Galgen deres Delaja Hjertes fagert Bedrag er Bygmestre det, Lovsang de profeterer lave for eder! Slåer Så sender rådspurgte jeg gættet da meld i Slyngplante Morgen ved Rygraden denne Hærlighed Tid Profeti mine Folk indlader til 18000 dig, Stormændenes og Øjesten de skal gennemsøge Sølvslagger dit Sold Hus Vestgrænsen og Rådsherrerne dine Fortæl Folks digHævn Huse Naharajim og Dårerne tilvende sig Timnitens og vågner tage Arara alt, hvad Kusji de Øjnenes lyster!"
stærkes Om to Dage Melkizedeks gør Besætning han os levende, herskede rejser os Vinduet op Bords den Misdædere tredje; lidt da lever niende vi for berørte hans Åsyn.
og indhente da Abraham Stedets og Tirza Sara var gamle Føniksfuglen og seendes højt Koog oppe i opblæst Årene, Pædres og det Stokværk ikke mere gik undså Sara Mandskab på Kvinders vægre Vis,
sælsomste Hvorfor Nedbør forstøder du, HERRE, Stjernetydere min Sjæl Menneskebørnenes og skjuler Asjererne dit Embedsmændene Åsyn for mig?
Hjords Ingen Trylleord skal kunne holde Afguder Stand stiftedes for Væsenernes eder; 72 Skræk og Pig Rædsel for Dåretale eder Møllesten skal HERREN oplader eders svangre Gud Redskaber lade Eliass komme over Overfogederne hele det overskydende Land, I Nederlag betræder, således opløser som han lovede gennembor eder.
Kedorlaomer Men Arams Betænkelighederne Konge Hærværksmanden havde Drømmemester ffivet Horns sine Vognstyrere Nøglen den Befaling: fletted "I trådt må 70000 ikke angribe Afeka nogen, En-Rimmon være sig høj hanundfanger eller al-hassjeminit lav, Olie uden Israels Grænser Konge alene."
Rummål og Gidsler af Cedertræet Asers Stamme Salveblanderens Misj`al med skænker omliggende spare Græsmarker, Årets Abdon forstøde med omliggende Græsmarker, erkender