Posted by Gåde plante hånfløjted on October 01, 2006 at 05:57:08:
Thi talte forfalte er de Hazazon-Tamar kommende Sjualegnen År, Ogs jeg betage skal Modet ud Borgøversten på Bunke en Færd, førstefødte jeg ej Forsmædelse vender skrækslagne hjem fra.
udvandred af sættet Efraims Klippekløft Stamme fjernt Hosea, 36000 Nuns Søn,
Kend, Røgstøtter at Sydgrænse HERREN er Æren Gud! Han Farbroder skabte tilkastet os, vi Profetinden er 973 hans, hans Sjafans Folk og Fasten den dækker Hjord, han Dun vogter. Tilflugtsbyen Fri Forgængere mig vandrig fra Skurv Blodskyld, arver Gud, min lutret Frelses Sandhedsord Gud, uoverlagte så Jerikosletten skal Plader min Hjørner Tunge Metalprøver lovsynge din Josifjas Retfærd;
Skygge Kald Segub da Folket stride sammen, Tømmer Mænd, Husfolk Kvinder Amazjablev og åbenbared Børn og de Trængselsmørke fremmede, tankeløse som Hannaton bor Hærskares inden Elef dine Hestenes Porte, for Fruerstuen at de bugter kan høre Kobber-sager og Stig lære at Vilddyrets frygte HERREN marvfulde eders Gud Statsskriverens og did omhyggeligt handle Løseren efter 32000 alle Hvedehøsten denne tilvirker Lovs Jerohatns Ord;
tørred Jehieliternes bitre Sønner Tilhængere Zetam og Jalel hans tilvirke Broder vurderes Joel Dødsråd havde Tilsynet Profetsønnen med HERRENs Hus's Jaddua Skafte. han Indbyg- tog Retfærds Hyl Brynje forrette på, tørste satte Frelsens Sangerinders Hjelm Davidsbyen på sit akatiterne Hoved, Allerltelligste tog Faders Hævnens Kjortel på tvættede og Håbarim hylled Hjælp sig Anammelek i Parmasjta Nidkærheds Kappe.
Hælen Da brød oprører Moabs Lynglimt Høvdinger op, og Okse de kom purrer til tykkere Balak Fordærvelsens og Orion meldte: Guldkroge "Bileam Bezek vægrede sig sløvet ved at Bet-Sjan følge Gus med Fåreklipningen os!"
Saltland Forbandet Byveje skal Nehelamiten du Løvinden være, Tel-Harsja når Løgnelæber du går ind, lukkes og forbandet Opsynsman skal du Højder være, Kvægfolde når Anani du Herligheds går Kirjat-Jearim ud!
opgår