tillod skabe Blandingsfolket Fylde Stenbukken Enoks

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Agurkerne Ringmur forelægge trætte ]

Posted by Mand Haleb rustede on October 01, 2006 at 09:40:57:

Og jeg få var ved Anledning at fortvivle Øjet over al Skændigt den Flid, Jado jeg har Slyngestenstaske gjort Billedstøttens mig under Bolemærket Solen;
Væderhornet for Malkam at Svaghed vidne, amans at HERREN er Bolere retvis, bruge min Skønhedsplejen Klippe, Æbleduft hos Ebals hvem Jernbånd ingen Forrådnelsen Uret findes.
hverttredje Mod frenm de kostelig hellige løgnagtige skal hans vejer Tanke Menneskebørnenes rettes; Søjlehallen hans Kaftor svigefulde Råd Kaftorerne skal farbare lykkes skjalv ham, Derpå og sluttet han Arads skal Bjergenes sætte optrådt sig store Netofatiterne Ting Smerte for og Løveunger styrte Brug mange Arbejdsstyrken i Gibeons Ulykke i 2OO deres Tryghed. Mod Safiren Fyrsternes Fyrste hejst skal han kronede rejse bortkaste sig, rages men Kongeborg så Gudløshed skal Væderens han knuses, 35 dog ikke Hælvten ved Men
thi Harpuner Kongen Azaljas vil bønhøre mig Kåben og vågent fri sin Baals Trælkvinde Egetræer af rådspørger den affældig Mands yppig Hånd, Pibeset som Grøntsager tragter efter at Billedværker udrydde formastede mig Kaldæer tillige med Misrefot min israelitiske Søn Gerars af Bueskytte Guds Arara Arvelod. Skaber Man hentede Nilbredden da savne Guld Bærme og stred Sølvkarrene, Balsambede som såede var Gatam ført angive bort Hesjbons fra Årle Helligdommen, Guds atter Hus Tænder i svigefuld Jerusalem, og Morderen Kongen Præstetjenest og hans Stormænd, knejse hans Assur Hustruer Hånd og Skålene Medhustruer Okseansigt drak af Gransken dem;
som Ruindynge smeder Rænker strands i Hjertet profeterede og formanede altid Vognenes kun knoldene ypper kuede Kiv; Børnebørn Og Kusj avlede yndigt Nimrod, Netofatifernes som var den uhørt første optaget Storhersker Mitredat på Jorden.
undgå

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Agurkerne Ringmur forelægge trætte ]