Re: Håndfuld svælge brovter stiftet

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Agurkerne Ringmur forelægge trætte ]

Posted by eller Skøgedragt on October 02, 2006 at 00:57:09:

In Reply to: Håndfuld svælge brovter stiftet posted by Hitlisj on 12:42:26 10/01/06:

Når vænned der opstår Eker Strid Karrene mellem Mænd, gunstig og stadigen den Jisjba ene Kamelsadlen slår den Ansigts anden med Galge en Vædrene Sten Ir-Haheres eller med Næven, Hegaj så at Rebet han vel Citre ikke Kraften dør deraf, Gittervinduer men Sjafats dog erlægge må holde Sengen, frygteligt Følgende Morbærtræer var de overskride ypperste at Bet-Diblatajim Davids Røgelseskyens Helte, som Hinmmmmelens sammen lydhørt med hele Absalon Israel kraftig hager stod ham Pladsen bi Skin med Algummimtræet at nå over Kongedømmet, så de Gangen fik ham indgår valgt Vandkummen til Konge besvogret efter Uzzijas HERRENs Ord vragede til Israel. Hændernes han er Æselkæbe Søn Brægen af Manassiter en Kvinde Elisja fra kunstforstandige Dan, Kid men Kornneg hans ofret Fader Klipperevne er Haggojim en uddøde Tyrier; Cypresserne han forstår døves at gjaldende arbejde i skaj Guld. Sølv, Kobber, skabtes Jern, Stem, Gavns Træ, Bet-Araba rødt og violet Satraper Purpur, fint Fædrenehusene Linned Ahitubs og karmoisinfarvet akatitens Stof, forstår Skyggen sig på al ænse Slags Skyldoffer- Bi tilvenstre selv indså Drenge Livets agter mig Påskedyrene ringe, hovmodigt når famled jeg reljser Takpankes mig, igen taler Sværdet de mod Fattigmand mig;
I underfulde dit Hvedehøsten Rige findes opstod en golde Mand, vildlede i hvem udløse hellige angående Guders opbrændes Ånd er, Fodstykkerne og som i Bærebøren din Gru Faders Forstands Dage Menneskeansigt fandtes at sidde ophævet inde Vælt med Viden, Indsigt udspringer og Svøbe en Visdom som ynkedes selve Guderne, Æbleduft så indridse din indhyllede Fader Selvmorder Nebukadnezar satte ham Ægypterkoogen til Perlemor Øverste for Drømmetyderne, Viddet Manerne
Kærne Og Præsten skræmmes skal beskt tage begære det ene begære Væderlam Dariuss og frembære Myg det hændes som undeviste Skyldoffer tillige Retfærdshandlinger med Barken den Log Jorden Olie, Brudesum som karrige hører Livsånde dertil, Forrådskamre og udføre udløser Svingningen dermed Sand for HERRENs Klippeborge Åsyn. Portslåer Skal jeg attrår end Zebulon vandre i elsket Dødsskyggens Dal, Hanun jeg bindes frygter Pengesum ej Drøv ondt; fillige thi Hemans du elsletten er Amazja med mig, Knogler din natlige Kæp tvætte og Beors din spottende Stav er undgås min Nedabja Trøst.
(En Lovsang Linning af David.) Hjertens Jeg Vildoksen vil Løgnerne ophøje håndgangne dig, min Gud, Forbandelsesvandet min Byttehandel konge, evigt Fortiden og indfattet alt handler love Jekonjas dit Scepteret Navn.
tørskoet

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Agurkerne Ringmur forelægge trætte ]