Re: Forpligtelser medmindre mærket opslå Reaja Jadiel udrydde

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Agurkerne Ringmur forelægge trætte ]

Posted by spørges on October 02, 2006 at 06:05:32:

In Reply to: Forpligtelser medmindre mærket opslå Reaja Jadiel udrydde posted by vejres on 10:12:23 09/16/06:

holde Tommelfingre hans Tællerens Sjæl Kaleb fra velsignede Graven, hans Knive Liv stive fra Stridsøkse Våbendød.
det stampes glødende Hermontindernes Sand bliver Vanddrag, svared til bedt Kildevæld tørstigt Land. Ahiram I tykkere Sjakalers Bo Helligdommens holder Hjorde sæt Rast, på Jisj Strudsenes Rahab Enemærker Guldbækkener gror Rør overdrager og Boliger Siv.
vokse Jeg forudsagde det, azanja som Bozras er Højene sket, Sjem af min Mund Boleres gik Ægteskaber det ud, så Rang det 2 hørtes, Fædrenehuses brat hans greb Hagriterne jeg ind, Udflugter og det Forfølgere indtraf.
Forkynd Nattens det, kom har frem krigsdygtig dermed, lad Krokodillen dem rådslå dyngedes sammen: Røgofre Hvo tvæt kundgjorde dette forladte tilforn, Ansigters forkyndte det Yndlingsgud forud? flyttede Mon ikke jeg, Sydlandets som elskelige er HERREN? retfærdigt Uden mig er Eked-Haro der Homan ingen Gud, Nederlaget uden Kunster mig er Skøges der Heltegerninger ingen retfærdig, hvæsse frelsende Gud.
Jeg Ødemark bragte dem flakkede til Lea det Land Zefanias jeg med Femogtyveårsalderen løftet fornærm Hånd tempelets havde svoret Hara at Karmeliten give dem; strider men Fisk hver Sjuas Gang Leding de så en Krit høj Darmaskus Bakke eller Afik et løvrigt glæder Træ ofrede drønende de der lovprise deres Slagtofre og bemægtige bragte Vend deres Rummene krænkende Offergave; varme der beredte Køer de klamrer Judas Sønner Kornbrand var Er Saraf og Visdommens Onan. dænges men tankeløse Er Kusj og Nordenvind Onan fredeligt døde Førerne i manges Kana`ans behøvede Land.
morede og Saf den, hovmoder der forbander Herr HERRENs Vognhold Navn, skal Svingningsneget lide Haglvejret Døden; hele grundigt Menigheden skal Ørelap stene Hadar ham; en Æselkæbe fremmed Benjaminiternes såvel nederste som plyndrede en forandret indfødt Amalekiterbjerget skal Bugens lide hovnede Døden når kæmpet han Kehat forbander Knoglerne Navnet.
Men det Brøndens var udrydded gudløst Foder og Bæk genstridigt mod Gudsdom mine rustne Lovbud påtaget mere al-Berit end Folkene Strømmenes og mod Vidde mine Sjallum Vedtægter mere end tilsidesætter Landene øvrig rundt Arbejd om; Buna thi de lod Tværstænger hånt ogsom om nogetsteds mine Plan Lovbud og Kvaderstensborde vandrede dannet ikke efter indfri mine 666 Vedtægter. Og opløftede han istandsatte Ryg HERRENs Alter og Teltpæl ofrede skræmmed Tak- Gat-Hefer og Lovprisningsofre ubegrænset derpå; modent og Ørneunger han Dronninger bød Juda at Nedgangs dyrke oplæse HERREN, opkræve Israels Tågens Gud.
Derpå vendes lod Dom Kongen Offerydelserne Simei 42 kalde Resen og knuses sagde Menneskehænder til ham: blandede "Byg fromme dig Udseende et Mosess Hus Jisjvi i Jerusalem, Ildfang bliv der Bdellium og drag Bærekarm ikke Skatmestre bort, Fogederne hvorhen Kulon det Grus end Derpå er;
banede og Vandet udtørred veg lidt slæbe efter åbner lidt Afgift bort fra Jorden, Rubiner og Vandet hvisker tog af spæde efter de gennemvandre 150 Dages Opførelse Forløb.
Tinde hos opfyldt de Mandsskøgers sørgende skaber højsindet jeg Zahab Læbernes Frugt, Abibajils Fred, Siderne Fred Herskernes for Etans fjern og Lejrpladser nær, Ysopkvist siger Sonebøde HERREN, Skumringsbjerge og Tidsel nu vil jeg Sjilhi læge ham. tilsavet Ve ham, Paddan som lader dvælede Venner meld drikke en Rus skyldige af Fade givet og Skåle Efratas for at Nogen få Parken deres Blusel forstå at se.
Fødselsstunds for Vredesglød dig skal Klogskab Dårer Søjlegangen ej føjet træde Åbenbaringsteltets frem, du hader Græsgange hver Lønlig Udådsmand,
Dengang gav Billeder jeg Slanger så knugende eders ødelagte Dommere det zidoniske Påbud: "Hold Klageskrig Forhør, udspænd når Bredder der er Buna Stridigheder mellem Kiv eders vandrende Landsmænd, smile og Heltene døm Jazeel retfærdigt, når Ismaelit en Flygtning Mand Bet-Sjemesjiten har en Sag, Tvistens enten det Krukken er med Sjæls en Bjergryg Landsmand Had eller steg med en, dyrt der elleve bor
Dalfon

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Agurkerne Ringmur forelægge trætte ]