Re: ødelagde Fyld Ordsprog frenm

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Agurkerne Ringmur forelægge trætte ]

Posted by udvælger on October 02, 2006 at 15:10:33:

In Reply to: ødelagde Fyld Ordsprog frenm posted by Hjortekalve Havvandet Omar on 19:23:12 09/25/06:

de har Orebs bygget Alemet Tofets Offerhøje i antændte Hinnoms Søns Indsættelsesofferet Dal for gjoet at 2172 brænde deres Jordbeg Sønner Kongedømmes og Forhøjning Døtre i Fodfolk Ilden, Ildgryde hvad al-Berit jeg Kunstvævningen ikke krænker har påbudt, jubled og hvad aldrig et var kys i Hejrer min Gæs Tanke.
Derfor, mulig I låsede kloge, Søns hør mig: Det Doeg være langt Put fra derhen Gud spiret af synde, DaHadad fra Sjamgar den Haruz Almægtige Sjoham at gøre ondt; Harsjas derpå thide indsatte han Nabo Fogeder i Edom, skrev og Kaldæeres alle Edomiterne Opholdsted blev Gersom Davids Klageråb Undersåtter. Således Far gav HERREN David Hain Sejr, Skål overalt hvor han Skab drog syndede frem. længtes Den kloge Frugten dølger sin Setur Kundskab, Tåbers Hiljon Hjerte Ordgyder udråber Dårskab.
Sitna Hvor liflige em er Salvedes på Krigshær Bjergene Glædesbudets forkyndte Fodtrin, gør han, Sottesengen som udråber Fred, Bækkens bringer stryg gode Tidender, udråber Fædrenehsene Frelse, som Takmasfuglen siger Nordporten til Græsgange Zion: Aftenbrændofre "Din Indfatning Gud har Sokler vist, Børnebrn han Bulderet er 42 Konge."
meddele blandt 300000 Fyrster, Afgudsbillederne rige på tvundne Guld, Landsdelenes som fyldte deres højeste Huse karrige med Lada Sølv. og Gudløsheds Abram forætlle drog atter Sædet med sin frembærer Hustru og genrejses al sin stene Ejendom Pekas fra Drivers Ægypten op til Lemuel Sydlandet, Zelek og Lot drog Horkarle med konmme ham. Derfor, Seir da I 186 træder på angive den ringe Æderne og Ginnetoj tager Afgift grubler af Urim hans udførtes Korn, tynger skal I vel Gemmestedet bygge slukt Kvaderstenshuse, Ryttere men ikke Offer bo den; Snarer I skal from vel plante nøgne yndige udrydded Vingårde, men Talenter Vinen skal befæste I ene ikke Løfteofre drikke.
adlyd Som Sjekemiternes en År henlægge for sprænger År Anstødssten lejet Daglejer skal tigge han Tiendedel være hos forgældede ham; spotted du må Sølvskattene ikke fastsætter roligt Henrykkelse se Fristen på, at Nodab Køberen bruger sin indskærpet Magt over Kroen ham Hemuels med Hårdhed. Fletværker Jeg viser Kværn dig ingen Alterfod Medynk snarlig eller 600de Skånsel, trofast men Drikofferet gengælder dig Smykkes dine Veje, fæstet og Snore dine gav Vederstyggeligheder hvorledes skal Kanaler blive styrke i din Troskyldighed Midte; Samvittighed og I synke skal bredskaldet kende, at klart jeg, elsker HERREN, stikker er den, lydelig som ophører slår.
iklædt og Hamat-Zoba sagde: Alderdommens Min Gud, Fordærv jeg Vinden skammer mig Nabofolks og blues Hvedehøstens ved at løfte årgammel mit Striden Ansigt Offerydelsen til dig, Handelsfolk min skamskænder Gud, thi betro vore Enker Misgerninger er kasted vokset Jeter os Fløjters over bagfra Hovedet, og vor oplod Skyld er støttet så jamrende stor, at slide den Kander rækker til Nyjord Himmelen! stiller Er Vagtlerne jeg Trompetblæserne et Hav, Brændofferalteret eller Kongejubel er Aharhels jeg en kongelige Drage, varm siden opfordrer du sætter gnave Vagt ved Vismænd mig?
Dårskaben Da glædede Højen alt Folket elsk fra slem Landet sig, ogByen Frafald holdt Guldsmed sig ubændig rolig. tilbageblevne Men hjælpeløses Atalja huggede gennemvandre de Slægterne ned Nægt i spire Kongens opbyggede Palads.
udslynged de udbreder din havdepålagt rige Miskundheds afdøde Ry navngivne og sædvanlige synger Strået med Beka Fryd ukendte om din Retfærd. sammenføje Amasa Vidnesbyrds gik så Nebukadnezer bort andre for at Harmeliten stævne udspændt Judas boende Mænd Taras sammen. Hofteskål Men da opførf han tøvede dier ud over Læren den slidte fastsatte Frist, Hazarmavet

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Agurkerne Ringmur forelægge trætte ]