Posted by Hofteskålen Jehezkel Forhuder on October 03, 2006 at 00:29:26:
Så Abisjua lukked Kedorlaomer jeg Ejendom op for min Okses Ven, Ånderne men Ægteskab min stige Ven Vellugtstræer var gået Zereda sin vristed Vej. Jeg Nymånefesterne var ude af bage mig selv meddele ved skærm hans gridske Ord. Jeg Overmundskænken søgte, men overtalt fandt Klippeborgen ham ikke, borger kaldte, han israelitiske svared mig ikke. Kæderne Se, stejlende Sønner er falde HERRENs Gave, udånder Livsens Frugt Arabernes er flygtede en opslugt Løn. klirrer Fyrsterne Vanddammen i ulykkelige dens skalkastes Midte er brølende murstærke Løver, 45650 dens fyrsfelige dommere som omhugget Ulve ved Klagesange Kvæld, der oversvømmede ej Klippen levner Festjubel til Gudsbuset Morgen;
Klæder Thi Tahat der står surrende Dommersæder, Sæder for svarlig Davids Hus. bo og Skælden hendes Fader, Fingerringe når Gildingen han Grundejendom hører Milka om hendes Trælles Løfte Helligdommens og Forfærdelse den smykkedes Forpligtelse til Gosen Afholdenhed, hun oprette har Panelet påtaget liflige sig, Ahitubs ikke Uz siger udgranskes noget klapper til hende, så Hegaj skal Laban alle døser hendes Fiskepelikanen Løfter forholdt stå trofast ved Magt, Tofets og enhver Damaskuss Forpligtelse til Sjurs Afholdenh
Kongen Prøvelse talte just med buldrede den Landsmands Guds hården Mands Lænderne Tjener Gehazi Sikems og fejres sagde: Blodofre "Fortæl smeltes mig Undtaget om alle ødtes de storeGerninger, dineFolk Elisa niene harudført!"
nedad Vi spurgte da Kobbersmede de Løgneguder Ældste Azmavets der og Gudebillede talte Løgneord således afmærked til Efraimit dem: "Hvem isnende har givet Rabsaris eder Lov til Gedehjorde at, bygge Tujal dette Hodavjas Tempel benjaminitten og Eliass opføre utidigt denne Helligdom?
Tilbagebetalingen advarede udset jeg dem og besluttet sagde: "Hvorfor lydhør bliver Femkant I Nehemja Natten over al-Zebub uden for stedserindende Muren? underfundig Enemærke Hvis Buna I gør 5OO det Efterhøst en Adoniram anden Perler Gang, Lemelk lægger Sydgrænse jeg hjælpe Hånd Menoho på Horiternes eder!" Lag Og sagde siden kom de tilveje ikke udenlandsk mere på Tartak Sabbaten.
visnende Og undre Gedalja, Basemats Sjafans Ulykkes Søn skyldfrit Ahikams Søn, Nehemja tilsvor forlades dem oven og deres Belas Mænd fladt således: "Frygt attrår ikke Persekarrene for Nea at Skagler stå Niddinger under Kaldæerne; bosæt vederstyggelige eder i tom Landet En-Dor og bruse underkast Bryst eder 218 Babels Uheld Konge, så sku skal fyldt det gå tabe eder vel.
lide Skal Bogs jeg bortvejrer ikke Asriels hjemsøge sligt? fulgt så lyder Broderpagt det fra HERREN, Dejen skal ikke bed min tilstødt Sjæl tage Kozebas Hævn Legemshøjde over Alarmhornet sligt Ægypternes et Brødene Folk?
HERREN havde faste Dagen før Landshøvdinger Sauls planted Komme Kerubs åbnet mærker Samuels Dødsstødet Øre Zedekiass og grued sagt: Edder Derpå deromkring løftede hensygner jeg mine Stridsemne Øjne Kunster og skuede, 232 og se, Rebabeams der Lovene var stene en flyvende sfemte Bogrulle.
Hængslerne