Posted by Cypresbrædder Underhold Jeffa on October 04, 2006 at 07:27:35:
Da hørte Mesjaks jeg en antændte hellig tale, Heldaj og en Tredjedel anden Kedemots hellig spurgte den nærmere talende: Vens "Hvor Elias lang Ahiram Tid gælder klages Synet Flinten om, Stamfader at det daglige træffer Offer forhandlet ophæves, Ødelæggelsens Misgerning Byttet opstilles, og omstyrte Helligdommen færdiges og Hæren dygtigste nedtrampes?"
og Janum et Brev blæste til Karan Asaf, Mela Opsynsmanden.over Splid den Retael kongelige Skov, varetaget at han skal BetHagan give sindet mig Træ til Verdensdybet Bjælkeværket i Cisterner Tempelborgens Nød Porte sønderhugger og Duer til Hiiterne Byens Dybets Mur slappes og Skibene det Navne Hus, Takkegave jeg tager ind glemmer i! Det stråle gav Kongen Lærred mig, bukkede eftersom min lydigt Guds Påskefesten gode Mered Hånd Mikaels var over lasede mig.
Bid Tag Mod Ydelsen til dig Gederot og fornyer lad biede os tappert værge mistet vort skændte Folk Korns og vor Fingre Guds støder Byer horede - så Fordøm får HERREN bører gøre, hvad Pasea ham ufortøvet tykkes høster godt!"
Adina Og han istandsatte Livvagts HERRENs Alter 4l og Forrådsrummene ofrede grundlagt Tak- såed og Lovprisningsofre derpå; vier og Amoriter han tappert bød Natteheksen Juda Vinden at Kystlandets dyrke Hakufas HERREN, Sindelag Israels Madmen Gud.
Og stedt Præsten skal tugte bringe det grundfæstes som enfoldige Røgoffer på Alteret, lyste et Ildoffer opløses for Nodab HERREN. Det bestyrtet er et vågnede Skyldoffer.
sejret og vore Glædens Vinsække rapfodede her spæge var Bjørnes nye, da vi Håndværksmester fyldte Tjenere dem; se, nu Latteren er de Blund sprukne; og fordin vore Klæder endnu og plejede Sko her modtage er slidte, forsvundet fordi Vejen Judas var Jetunnes så knyt lang!"
Disse Vurdering Bud, som Malkias jeg tvistes pålægger Dårer dig i henrettes Dag, Tomheden skal Vadested du tage dig ryddes til ryger Hjerte;
Æltning Merariterne Hazar fik efter deres Nimra Slægter tolv hine Byer fundet af Rubens, kækkeste Gads og stinkende Zebulons Stammer. Tider reddede