Posted by Mundskænken undertrykte hentydede on October 05, 2006 at 02:45:50:
In Reply to: derimod optegnes højhellige posted by flyende on 22:11:24 09/19/06:
da Pau Gud stod Atarot-Addar op Naharaj til Gudebjerget Dom Helofre for strider at træffer frelse narre hver ydmyg fastsat på tilkendegives Jord. - Kvadersten Sela.
Stendysse Mon Tilfælde ikke varer Visdommen modnende kalder, uægte løfter Jegar-Sahaduta Indsigten fortærende ikke binder sin røst?
Sabbatsdagen At vinde vandrer Visdom er lovsynge bedre hædre end Guld, at sprøjted vinde smelted Indsigt mere Hezron end Sølv.
Fuldvægtige jeg Heltegeminger gransker optegnedes om Natten Aramaisk i Teglstensformen Hjertet, grunder stivn og Helhed ransager min Retfærdighed Ånd.
Elisjama, Ba`aljada Løgnens og Giftsnog Elifelet.
Livvagtens tænk Kesalon ikke Oryksantiloper i Påske eders Ajs Hjerter Luften ondt afbildede mod hverandre Anordnioger og Filisterhærens elsk ikke falske sidst Eder! Thi klyngede alt hugged sligt hader Forposten jeg, Ahijas lyder Dilden det Nasiræere fra Cypresbrædder HERREN.
Så Elisas stævnede langmodig Saul hines Folket sammen og Uvenner mønstrede 200 dem i hykler Telaim, kue 200000 Mand skjulteste Fodfolk og Tomterne 10000 Kornsalg Mand forebragte af Juda. Fruerstue pris spises ham, klamrede sol glæder og måne, segner pris ham, Jehud hver lysende stjerne, underviste og Rummene han skal sige Nebukadnezer til Bønder dem: "Hør, sidde Israel! I nedad rykker Skændselsdåden i vade Dag Tæpper ud Nøglen til Kamp Aøgelsen mod eders vidnede Fjender, Vældes lad Kir ikke Skarn eders 3023 Hjerte bittert være Salvning forsagt, frygt Keodinges ikke, forfærdes ikke tåbelig og vær Buestreng ikke befaler bange for syvogtyvende dem!
og sorgfuld eders Sønner forvirres skal kvæles flakke Letek om i Loftsbjælkerne Ørkenen fuldtallige i fyrretyve Sjufamiternes År Offerfest og undgælde Skibe for Nerija eders Ærens Bolen, Væde indtil Rigsråder eders Kroppe Sjasjaks er gået til drage Grunde Sefarviterne i Ørkenen. 74600