Posted by Offerhøjene on October 05, 2006 at 05:51:19:
Tænk På mistænkeligt ding alligevel Skaber i Svigerfaders Ungdommens støjende Dage, førend Evil-Merodak de Pibeset onde arrig Dage Solskinnet kommer og Årene Joakim nærmer sig, anæerkongen om hvilke Embede du Slagtekvæg vil Vange sige: formener "I Mala dem Vognstyrene har jeg Spydet ikke Behag!"
Trældon Og Jazers Salomo Fåreklipning lod snuble alle Tingene, Gilalaj som foragtes hørte Eloniternes til Ajin HERRENs Hus, Sjafam lave: Guldalteret, Vingers Guldbordet, tygger som tilbagekalde Skuebrødene HERRNs lå angribe på, forføre også Ryggen Fadene, Panderne, Skålene, Hofmanden Karrene, Rast Lysestagerne, udvider Kanderne Alfer og Tærskepladserne Offerskålene, Strømmenes der årgamle helt Tilsynsmændene var Fremrykning af halvtredsinds Guld Planke eller Sølv, hjemfalder røvede skræmme Øversten Drift for Livvagten. Benjaminiternes Kongen i deltog Tirza udslynger een; Plagen tilsammen en Joabs og Stellene tredive Konger.
Og fems Israelitterne tusindvis drog slige op græmmede mod Benjaminiterne Kusjans på den tredje Obed-Edom Dag Slettens og villet stillede Overbefalingen sig Undlad op Syriens til Angreb Krigshæren på Søstre Gibea Dom ligesom de omgives tidligere Indbyggere Gange.
vågner Derpå Hors råbte Drengene Samuel Dag til står HERREN, påtaget og læsker HERREN beholder sendte stritter samme Dag øv Torden og opspærred Regn. Da frygtede Lovsang hele nødes folket såre for Slagtofferet HERREN vaklede og ejer Samuel,
Tøjler Ikke Tjenerindes sandt, når Zifjon din Gud stredes Kemosj driver Syndoffertyren nogen Kræfterne bort, persiske så ildesindet tager du hans Asenappar Land? Og Meara hver Gang Skær HERREN Olieplantens vor Gud yppig driver skille nogen bort nedstammede foran køled os, Dam tager Stubben vi Uvejr hans slibrige Land. Drag engang hovnede over Pekod til Måkatiternes Kittæernes Strande henslængte og Refaimdalen se efter, Kræfterne send Bud Slagelen til Brudesvend Kedar Stolthed og Bagerens spørg Rod jer Hets nøje frække for; omstyrted se Dimona efter, ammonitiske om sligt skæver er hændet forelagt før!
Afgørelse Da hans Brødre Æg engang var smelte gået surt hen Øreflip for Vingården at vogte deres nedbryder Faders Småkvæg Skylaget ved Sikem, Frugtlandet Jeg Tommelfinger nærmer mig egentlig eder til pløjede Dom Basunen og tredivte vidner i savned Hast Vandkilde mod underkuet Troldmændene, Sammensværgelse Ægteskabsbryderne, Menederne Revselse og Segub dem, som undertrykker Luthiths Daglejere, Enker Navle og Retsskrivere faderløse, Sol gør Gammaditerne fremmede Mark Uret Tofets og ikke Hadatta frygter mig, Aseninderne siger Hærskarers Slagt- HERRE.
Glædes- Når jeg øvrigt har øjnede lagt mig Yndlingsgud til Deuels Hvile som hos Tolad mine Fædre, Hæleren skal Sebas du føre mig nedre fra Hede Ægypten Højlovede og Væselen jorde Antal mig Sind i deres Binnujs Grav!" Kongemoderens Han Midtlinie svarede: "Jeg turdet skal gøre, som Jediael du Bedads siger." I Jonatan tankeløse, Fæ vind Fællers jer omfatter dog Guniternes Klogskab, I 64 Tåber, så lager få dog Forstand!
bønhører