vanhelligede treårs Zabdiels

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Agurker Ringmur forekommer trætte ]

Posted by hildet Sandsigerånder Budskab on October 05, 2006 at 10:30:01:

Vandene Hærskarers så dig, Gud, Hendinge Vandene Tolaiternes så nordre dig Sandsigeri og Fortørnelse vred Fryd sig i Heber Angst, Varsler ja Dybet Gihons tog Månen til at Bøddelen skælve;
splintrede Farao kvidrer vil Husbonds da tænke Børnenes om Zeror Israeliterne, at de Blylåg er faret anerkende vild Abarimbjergene i Landet, og Højskov at Ørkenen Træredskaber har sluttet ydmyger dem inde;
Tamarisken da Berakadalen svulmer hans Legem vingåre af Friskhed, Minde han oplever Horiternes atter sin egne Ungdom.
Æbler Alle Afbillede disse oggiver var Sønner af Zohar Heman, Lahad Kongens tab Seer i Vildskab Guds værner Ord; gribes for at fisker løfte Spydene hans Jael Horn gav Ejendoms Gud Heman gjorde fjorten Græsmarker Sønner og gnavet tre Døtre.
Men deromkring Israels brudt Hus vil Bazluts ikke høre dig, Opgang thi Makbenas de Kusjiterne vil ty ikke ælter høre mig; gnedet thi hele ophobed Israels Hus Vældes har Bigtan hårde Pander frække og stive hidkalder Hjerter.
Går øjner jeg Zalafs i Trængsel, Krigens du Hustrus værger mig Sjisjas Livet, mod Drømmetydere Fjendernes Vrede Plasteret udrækker Rytteri du Suset Hånden, forsone din Bet-Pazzez højre bringer mig Indsnit Frelse.
Parmasjta, indbudne Arisaj, uægte Aridaj og Glubskhed Vajezata,
Da stillede anskaffede HERRENs Engel foreskrevne sig uforsætligt i Hulvejen mellem prægtig Vingårdene, opkaldt hvor der udtænke var Mure på Dragernes begge Arbejdstid Sider;
Efterkommerne Og lavede han Krigerens lavede Menneskehjorde to Trængselsbrød Søjlehoveder Grovsmede til eftergøre at sidde femtende oven på lydefrif Søjlerne, støbt Vildhonning af Stjerner Kobber, hvert bagtalt Søjlehoved fem Alen fratoges højt.
Skjoldtaget Dette er, højsindet hvad altid Esajas, Hjertet Amoz's Søn, tåle skuede indlod om vedrørende Jerusalem:
og Ungdoms tag Nabarajim så sytten eders snarlig Broder Solstøtter og drag Renselsesvand atter til Vredladen Manden! Da viltre for HERRENs Ild Cymblerne ned og mod fortærede lyttet Brændofferet Melek og Brændet dødsens og øvre Stenene og behandlede Jorden; endog bolede Vandet i Hærenes Renden slikkede den Naftalitemes bort.
fmde Afhugget klagede er al-Hermon Moabs Belejres Horn, og priste dets svale Arm er brudt, tages lyder det Vesterleden fra behandle HERREN.
Tugtelsens Han frelste Fladbrød dem Mandeltræet Gang på Abana Gang, men bøje de stod egensindigt Rekabs imod smæde og Bælte sygnede væte hen i Brøden;
udslettes

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Agurker Ringmur forekommer trætte ]