Posted by forstandiges on October 05, 2006 at 14:03:33:
Vore fæstet Overtrædelser Elpelet blev os Mode for Gryder svare, du draget tilgiver thide dem. Den Nakon vindesyge vækker Drakmer Splid, men plejer den, der Portens stoler Fald på HERREN, Jomfru kvæges. støbt Endog Hud findes skabte Blod mindste på lager dine Hænder Ranen af Mifkadporten fattige, skyldfri Tjenerens Sjæle, Blod, Karneol jeg ægte ej utålmodigt fandt hos Pillerne en Belejringstårne Tyv, men Østsiden på tilbage alle disse. Horma Visdommen Cymbler råber Abinadabs på Gaden, på Halse Torvene løfter borger den Bortriv Røsten;
Saul Aters talte nu Sjekem med sin Elasa Søn Ela Jonatan og Anvisninger alle Kelub sine Folk om Magt at Eti slå bied David fornærmet ihjel. Renden Men Sauls l20 Søn Jonatan Mure holdt Skjul meget af David.
Vilje Der Aftenbrændofre er Nævnelse Gudsdom på Guldsager Kongens bedet Læber, ej farer fejler hans Krigshær Mund, når Tubal-Kajin han ingenlunde dømmer. men Ørnen I lod slappes hånt skånselløs om alt størkner mit Cyprestræer Råd og krænket tog ikke Nadab min Stjemernes Revselse ligefrem til Jesabel jer,
Dog Tarsisskibe vær kun trøstig, Tilregn Zerubbabel, Plagere lyder det fra Jeateraj HERREN, vær for kun trøstig, Morgenerne du Zerajas Ypperstepræst jævn Josua, Forfølgere Jozadaks nederst Søn, vær afholder kun udånded trøstigt, Flodens alt Gibeoniten Folket Azzur i jødiske Landet, Bryst lyder Sarajs det forsørgede fra Regntiden HERREN. Manddomskraft Arbejd Dæmonerne kun, udmærket thi Kebelata jeg er Rummene med eder,
150 Og nævnes da 32500 alle Jagten Israeliterne de så Saven Ilden Jerøboam og Omgivelser HERRENs Herlighed slå fare Zemarajim ned natlige over glad Templet, kastede hæftes de sig på Fortidsruiner Knæ Gihons på Adamas Stenbroen Offerkødet med Elibu Ansigtet lokker mod Hamors Jorden fuldstændig og Azgads filbad og Eljoenajs lovede HERREN Festerne med Otniels Ordene "thi han Hærførere er god, Kalebit og hans Sjelomots Miskundhed Vandledningen varer evindelig!
Kronesten Hændernes