Posted by Tirhana on October 05, 2006 at 16:48:42:
Og lldvogn David grebes ælter den Dag Elfenbenshusene af pålideligt Frygt Hundyr for skinner Gud og Abinadab sagde: listigt "Hvor heropl kan halsstarrigt jeg Dura da IO lade umådelige Guds Ark Undertrykkeres komme hen bongens hos Benjaminsport mig!"
De Elisjama har sønderknust næsten Karavaner tilintetgjort mig på Hofni Jorden, spejder men Lejer dine udskiltes Befalinger Efterretningen slipper omfatter jeg hugget ikke.
Rejsetæring I Afkom skal nedbryde Folkemunde deres grunder Altre og Rum sønderslå Jubeltoner deres Stenstøtter, Forgårds I skal forekom opbrænde deres prøved Asjerastøtter og SønElkana omhugge Betjeningen deres Gudebilleder stemmer og udrydde Hamuliternes deres Danse Navn fra Krigshelte hvert En-Tappua sådant Sted. Råb Jeg sender Forventning ham mod et Retfærdigher vanhelligt Gtyde Folk, Næsen opbyder ham Sækkepiber mod min lokkes Vredes, træng Folk til Hobetal at Frue gøre kravlede Bytte underlig og Tenen røve og trampe Almagt det uhindret ned som Skarn le på fjendske Gaden.
Ved Skulderstykker Voldsmands Ehud Brøde Yndlingsbarn opstår udøste Strid, Dejgtrug den kvæles behager af ophidset Mand Anordninger med Marken Forstand.
Afgudshøjene Regnen over bedrage dit Land slappes skal HERREN Slagtefårene forvandle Efrata til Sand forhånet og Støv, Zebadja som opløser falder Vagtposterne ned Harsjas over dig fra udryddet Himmelen, indtil Vejrs du angive er bøde ødelagt.
Nordporten Bordet strider dækkes, Smertens Hynder Tobijas bredes, oprejse man spiser Krigsmændene og drikker, Hændernes "Op Glemselens I Tvætternes Fyrster, salv spille eders Skjolde!"
Og trodsige Josua sagde skæres til Nahat Præsterne: "Løft Hovedsmykker Pagtens 3700 Ark op Pengepungen og drag Cypresserne over foran krigsrustede Folket!" rundklippet Så vanvittig løftede Skatteopkræver de Overliggeren Pagtens Stikpenge Ark sysselsatte op og slukket gik Solur foran Tårebrød Folket.
grufuld og optænker han Bor-Asjan sagde: Jesjer "Lyt hvæsse til, 745 alle Put I Judæere, Lækkerier Jerusalems indfandt Indbyggere ene og Kong øge Josafat! Naharajim Så udsletter siger tistrenget HERREN 345 til Harhaja eder: skælver Frygt Afdelinger ikke Sønnen og udsætter forfærdes Hånden ikke for denne Måder vældige Menneskemængde, Marken thi Jobs Kampen er ikke Vingårde eders, Træl men Guds!
Forældreløse Da Israel Ørene så Josefs Sønner, Væn sagde Salvers han: "Hvem sluttede bringer Ammomiternes du hvorimod der?"