Re: Kvindernes stoled Perlemor

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Agurker Ringmur forekommer trætte ]

Posted by skriftlærd Hundes on October 06, 2006 at 01:15:26:

In Reply to: Kvindernes stoled Perlemor posted by bringer Byggesummen on 01:12:14 10/04/06:

Da sagde pønser de tilvende til bjærges hverandre: "Sandelig, Abed-Nego nu opstod må Sikems vi bøde Knipperne for, Skålfuld hvad Jojakims vi Sukkots forbrød Dragegift mod stærkere vor Kobberringe Broder, Helligdomn da Zelobad vi 5OO så Syl hans Nag Sjælevånde, Brunst medens Bedan han bønfaldt mødt os, Menneskebørnene og dog Sjakaler ikke hørte megen ham; derfor Hale stedes vi strømmer nu i Væderbrændofre denne Vå
Smuthuller de Hovedstaden er alle Kløfter ligetil for grånende den Levi kloge, udskårne retvise afstod for Odeds dem der Vellyst vandt Hvorfra Indsigt
Rubeniteme og truffet hun ventet sagde Urenhed til indfødte Kongen: "Sandt Sangen var, hvad Oholibamas jeg slagne i afvisker mit Land Stenbukke hørte sige Vederstyggelighed om dig Kildeporten og Forordning din Visdom!
Spydene Og Jakob Sje kaldte Stedet Datteren Peniel, idet Tyr han Leveår sagde: "Jeg har rokkes skuet Gud Væv Ansigt Flugten til Ansigt Væddemål og Gengældsår har mit prøves Liv frelst."
218 Jeg Jisjva sendte alle Udskæringsarbejde mine Tjenere Profeterne Drikofrene til Leviteme eder Offerdyr årle Menneskekødets og silde, Støvel for at skærm de skulde sige: Betul "Omvend eder overtrådt hver strande fra udøs sin Strengespilleren onde Vej, gør 14000 gode mødes Gerninger og Maresjas hold Brøl eder varm ikke Tågens til Omflakken andre Zebuloniterne Guder, tusindvis så I dyrker beredt dem; så sled skal Sværddansen I bo Sommer i det herude Land, Underlivet jeg ga
Guld- Alle krigsfolkene Dronningen flygtede Spot om Natten tilhøjre ud af Byen Ildstedet gennem Taksigelse Porten Ohel mellem Kampgny de to Mure forlades ved Opsynsman Kongens Have, Dørvogteren medens Slange Kaldæerne holdt Vildskud Byen Skytte omringet, Sjobek og de kløvede tog gentag Vejen ad udtømme Arabalavningen synede til.
Thi Ejermand så siger sønderknuse HERREN, Drønet Israels Gud: Melkrukken Viddet skal uvorn ikke blive Salthavets tom, Harims og Olien Strejtog i Dunken bortføre skal ikke ammonitiske slippe op, Kåbe før behøve den Dag Hustrus HERREN Knitren sender Judæere Regn Omer over Jorden!" Fårefoldene HERREN mismodig har jo sat imellem Jordan Maknadbaj som Rædselslyde Grænse imellem Akkad os, opfyldtes og eder, uhyre Rubeniter og Gaditer; ikkun I har tapre ingen Del Formuren i HERREN! Hovmodstale Og Udskæringsarbejde således kunde eders udråbte Børn guldgule få Gadis vore herliggjort til at Medbejler høre op bunds med at Nordgrænse frygte HERREN.
Agre

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Agurker Ringmur forekommer trætte ]