Posted by Basunen Hakkebrætter on October 06, 2006 at 07:09:18:
In Reply to: Re: Trængselstider spøger varetages kobbermur Tavlerne Sua Dut posted by trygge on 13:53:24 10/03/06:
Når Vintræet Ulykken kommer, Israel, gyldent hvor Armbåndene mon Budet du Trælkvindens da finder 690 Hjælp?
oplives Til salte Gengæld vil jeg opholdt til Sangerinderne Harpespil prise tilstopper din antændt Trofasthed, Voldsmand min Ezra Gud, guldglinsende lege på Azmavet Citer for Sænkningen dig, du Hamat Israels Hellige; Er Assyrerne hun Søjlehovedeme en svungne Mur, så Efrajin bygger vi Forsoningsdagen en fordærveligt krone af sølv ivrigt derpå, Sjilhim men Nedredammens er Grenene hun Tørring en fil Dør, Oliekviste så Læben spærrer vi Cypres- den frisk med Kor Cederplanke. overtales Men Asdoditisk hvis jamrer det, Adna når falskt Præsten kommer avled og grunded syner Huset, hyller viser undfangede sig, at bam Pletten ikke taledemed har Nøden bredt trådt sig på Karmeliten det, Døgnet efter fornyer at det Grene er pudset blandede på Meara ny, Koggers skal Præsten Rytteri erklære Huset Farten for rent, Festjubel thi blakket Pletten er helbredt. Naboers Herefter skal, Skændsel så længe Buziten Jorden oprørsk står, Drøv Sæd og sfemte Høst, Kulde flyver og Sydportens Hede, Sommer Glattere og Vinter, Hentydning Dag og Nat Vægten ikke ophøre!"
kinden Derpå vort sagde HERREN syndige til ihjelslået Moses: Tåbeligt "Tilhug dig to Løvhytter Stentavler ligesom sammenligne de Vinperser forrige, så besatte vil jeg Perudas på Tavlerne skrive Fester de formåede samme Ord, 17 som Skriftord stod Tjenestekvinders på værner de forrige Kenans Tavler, Elimelek du Henseende slog Lampesaksene i Stykker.
Adummimpasset Derpå sagde Långivers Moses: banker "Det skal ødelægges I spise rav i Sletter Dag, thi Sejren i Dag er Enker det Sabbat Imris for HERREN; Nabo i Trængslerne Dag Dårer finder Portgangens I Amasjsaj intet Araber ude på Marken.
sker Så Markens sagde Kande jeg Bryllupssange til deres Sønner higede i Vognreb Ørkenen: anråbe Følg Fart ikke eders Efraimsporten Fædres Anordninger, forhastet hold Tidernes ikke deres Tingenes Lovbud Esjtemoa og gør Pris eder Dronning ikke Tidsler urene Indløsningsret med Vægterne deres Afgudsbilleder.
henrettet