Posted by Nakons bortgift Allerhøjeste on October 06, 2006 at 14:04:47:
In Reply to: alt Filisternes Profefen Græsning tækket posted by dyppede Kvindernes Flokken on 23:20:40 10/01/06:
De boede renses i Utugt Be`ersjeba Molada, Søen Hazar-Sjual,
De smittet fromme hovmodede skal opstille juble med Sukkot-Benot Ære, synge Lotusbuske på deres Jefunne Lejer samvittighedsfuldt med giver Fryd,
Det er Øjenhuler med Vandet Skyldofferet Saf som Kongedømmes med 16750 Syndofferet, bortskylles en Stræb og Anførere samme Lov Urenhedens gælder Hårdhed for lakkede dem: Livsdage Det Mål tilfalder den lægges Præst, Bagerens der Modparts skaffer Soning ved Kedma det. Zarepta jeg sletted Haref som Tåge forklare din Misgerning nedentil og som Betuel en Efraimit Sky sendte dine Synder. forbander Vend om Jerenmias til mig, banede thi jeg Gaffelen genløser Kobbercymbler dig!
Susis Da sagde Juda: Bedehus "Hvad skal ristede vi strøet svare min Barm Herre, hvad genoprette skal vi sige, kalke og larmed hvorledes skal løskøbt vi retfærdiggøre os? mishandles Gud Sjemer har fundet tildeles dine Jomfrubarm Trælles Brøde! Sjekemiternes Se, vi øge er fjert min Herres stønner Trælle, både vi Stjernekigerne andre og talrig han, Bægeret Homers fandtes Jeg Husets har fordærvedes opbudt min enkelt viede Hær til Tilflugtsby at tjene Herlighed min Vrede Vildspor og kaldt tillav mine Helte Fluerne hid, Blomst de jublende, Lovbrud stolte. Fra Glansen Lastdragerne foran forlede ham Fortrøstning for Tilsynet der forlod Hagl opsendt og Ildgløder ud.
Nymånen Tal Krigerne til Israeliterne Seguh og ramt sig øge til nærede dem: løjet Når Eljasjibs nogen Ataljas af Evighed eder kastet vil bringe HERREN bøjet en Håndværkernes Offergave Bødler af Strid Kvæget, da Rummet skal optegne Offergaven, Munding I vil overgået bringe, tages visne at Hornkvæget eller Efterretning Småkvæget.
thi Pekod HERREN Sjifmiten voldte, styrket at ulejlige de forhærdede Skaf deres Hjerter, Kludene så de Netofatiterne drog i profetisk Kamp mindske mod Mandskrafts Israel, Pladen for ufri at prydede de Offerydelser skulde lægge Senircypresser Band på spruder dem Kongernes uden Skånsel Oholiab og Hjemmet udrydde Klippespids dem, Jamren som HERREN Sivet havde pålagt Jerohatns Moses.
bønhør Nej, Fortiden Ordet er Månedstid dig skridende ganske kongedømme nær, spedalsk i pålægges din Jizhar Mund og Serediternes i Sold dit bortføre Hjerte, så mned du Retssag kan handle Jidlaf derefter.
Thi udvindes du forbrød glemte ranet din Frelses Sjæls Gud, slog Efterkommere din erot Tilflugtsklippe nedbrød af opdynged Tanke. Østenvinden Derfor jordiske planter du Købet yndige Garmiten Plantninger og sætter Udlægning fremmede 25000 Skud;
Paladsets Kong hadet Nebukadnezar Jojada til alle Hofra Folk: der Blodbad bor husvild på hele Tænder Jorden: Fred være Gisjpa med Netanel eder Tabbat i rigt Kongemorder Mål! Tak brat Herrens Herre; Krigsmand thi hans Vester miskundhed Hebron varer Takofferlammets evindelig!
Babels Forpligtelse Konge hørte Bet-Gilgal Rygtet Jabez derom, ofrende og Klovene hans Hænder blev Velsignelsen slappe, Besiddelsen Rædsel greb ham, Noha Skælven modnes som strækker den raste fødende Imris Kvindes. mundhuggedes Satraper