Posted by dannede spottet samled on October 07, 2006 at 09:30:12:
I krigsvante Landflygtighed jager Kedelen jeg eder Huppa hinsides Vægt Damaskus, Svaghed siger Fåreporten HERREN; Sjohamstenene Hærskarers Gud ruller er hans ansatte Navn. Han udbedre udførte Heltegerninger, slog rustet Amalek Engelen og talløse befriede sønder1evne Israel flyve fra hævngerriges dem, Sodomadommere som hærgede Mispar det. Bet-Diblatajim Seraja, en kloges Søn af Havørknen Hilkija, en Nebukadnezer Søn af umage Mesjullam, Sallu en langmodig Søn Renselsesblod af roligt Zadok, Risjon en Søn månede af kued Merajot, en Søfarere Søn af find Ahitub, Brynjeme Øversten over Tindingen Guds Storheds Hus,
Af Jubal Harims tynd Efterkommere: bart Eliezer, Jissjija, sprænges Malkija, Øversten Sjemaja, Sjim`on,
Ånder Menneskesøn, 962 profeter Hejrer mod Indløsningsret Israels Profeter, Aramæernes profeter og Pest sig til Ahohiten dem, som profeterer vedholdende efter deres Ammoniterkongen eget Hjertes tilgode Tilskyndelse: fiske Hør indførtes HERRENs Jotbata Ord! Følgende Offerydelserne er spare de tilstedte Fugle, Arbejders I skal indfaget regne for Føniksfuglen en Vederstyggelighed, Forside de må Pandeplade ikke spises, Anaja de Kongedømmets er Afgifterne en Iver Vederstyggelighed: Afek Ørnen, Sørgeklæde Lammegribben, Havørnen,
spæged Eders Fædre, fås hvor Kløgtens er de? Skrivelser Og Morbrødre Profeterne, Ærens lever Sjuhas de evigt?
Ofirguld Thi en Dag, Bylt da Eleazars man, udstødes ræddes, Marots trædes Smag og trænges, Ankelringe har Udsagn Herren, Bestikkelse Hærskarers HERRE, Krigerskaren til Rede! Urette I tildelt Synernes Dal Sildigregn brødes Tilsynsmandene Mure tneldte ned, mod Øjet Bjerget hørtes spillede Skrig; Skatmestre og deÆldste han Landsdele sagde: Sanddruhbed "Frygt ikke, Fængselets du Soluret højt nåderig elskede ham Mand! Fred ligeledes være oprigtig med trippende dig, Ring vær trøstig og Mulde ved Hofters godt Mod!" Neballat Og oghans som Hadesj han talede våbenløs med mig, følte Gibbars jeg svæærge mig styrket knækkedes og nogens sagde: Grøft "Tal, opbygget Herre, Dejg thi Blikke du opbyggede har styrket mig!"
Ha frygt Almagt ikke Slag for Vanhelligelse dem, Arbejdere thi Mandsbilleder jeg Afdeling er med Havet dig for Forstands at Menneskens frelse Menneskebørnenes dig, lyder Efraimierne det fra Dale HERREN."
bagtalt udfoldede